Õppekavarühm: Arvutikasutus
Koolituse kogumaht on 130 akadeemilist tundi, millest 90 tundi on auditoorne töö ja 40 tundi iseseisev töö.
Koolituse maksumus (130 akad t): 2100 eur.
Õppekeel: vene keel.
Õppeaja kestus: vt. Koolituskalender
Toimumiskoht: Väike-Paala tn 2 (II korrus), Tallinn või veebis (Zoom, Google Meet või Skype veebikeskkonnas reaalajas).
Koolitajad:
Anton Garin – kõrgharidus: programmeerija; täiskasvanute koolitaja, tase 5; süsteemi ja arvutivõrgu administreerimine töötamiskogemus – 10 aastat; Java, C# õpetamise kogemus – 5 aastat.
Sergei Grigorjev – kõrgharidus; täiskasvanute koolitaja, tase 5; süsteemi, arvutivõrgu ja kodulehekülje administreerimine töötamiskogemus – 20 aastat; õpetamise kogemus – 10 aastat.
Olena Rodenkova – kõrgharidus, magistrikraad ärijuhtimise valdkonnas, pedagoogikateaduste kandidaat (pedagoogika, andragoogika); turunduse ja sotsiaalmeedia turunduse (e-turunduse) valdkonna spetsialist; pidevalt tõstab oma kvalifikatsiooni, korraldab vebinaare ja videokoolitusi; publikatsioonide autor 2003-2004.aa; ärikorralduse õpetamiskogemus – 19 aastat.
Svetlana Moskvina – kõrgharidus, magistrikraad majanduse valdkonnas; kutsetunnistused: täiskasvanute koolitaja, tase 5 (omistatud 2017. aastal, tõendatud 2022. aastal) ja vanemraamatupidaja, tase 6 (omistatud 2018. aastal); töökogemus pearaamatupidajana ja raamatupidaja-personalitöötajana; Eesti Raamatupidajate Kogu liige; õpetamiskogemus – 12 aastat.
Eesmärk: Koolituse tulemusel on õppija omandanud praktilised ja tehnilised oskused E-poe planeerimisel, selle loomiseks ning hilisemaks haldamiseks, kasutamiseks ja arendamiseks, samuti vajalikud strateegiad ja taktikad kaupade edukaks müügiks interneti kaudu.
Õpiväljundid: koolituse lõpuks õppija
- paigaldab ja seadistab oma e-poodi;
- tunneb e-poe erinevaid võimalusi ja vastava tarkvara ning on tutvunud e-poe loomisega kaasnevate nõuetega;
- mõistab kliendi vajadusi ja tarbimisstiili, oskab teenindada ja nõustada kliente;
- oskab kasutada erinevaid müügistrateegiaid ja -taktikaid, korraldab müügikampaaniat;
- analüüsib turundussituatsioone, teab tehnikaid oma e-poe reklaamimiseks ja turustamiseks.
Sihtgrupp: kõik huvilised, kellel on esmased ettekujutused e-poe loomisest ja kes soovivad luua oma e-poodi; samuti e-poe omanikud, firmajuhid, müügispetsialistid- ja juhid, turundusjuhid ja niisama asjahuvilised nende täiend- ja ümberõppe võimaluste avardamiseks.
Õppe alustamise tingimused: vajalik üldine arvutikasutusoskus, interneti kasutusoskus.
Õppesisu:
1. E-poe loomine WordPress’iga (90 tundi, sh auditoorne töö 60 tundi ja iseseisev töö 30 tundi)
- Arvutivõrgu mõiste. Interneti mõiste. Internetiühenduse võimalused
- Interneti teenused (mail, WWW, ftp jt)
- Domeeninime valik ja esimesed sammud oma e-poe loomisel
- Sisuhaldussüsteem (logimine, ülesehitus, e-poe haldus, adminkasutajad, grupid, erinevad keeled jpm)
- E-poe disain
- Avaleht
- Moodulid: uudiste moodul, tagasiside moodul jt
- Otsinguvorm
- Tootekataloog. Toode pildid, nimetus, kirjeldus, hind ja tootekood
- Tellimuse staatus
- Ostukorv
- Pangalingid (SEB Pank, Swedbank jt)
- Arvete süsteem (tellimused ja e-arved, nii e-postile kui haldus)
- Müügiaruanded
- Uute toodete, sarnaste toodete, esilehe toodete moodulid
- Kasutaja moodul (registreerimine, sisselogimine, arved jm)
- Transpordi valikud
- Valuuta valikud
- Allahindluse rakendamise võimalused (kõigele, teatud toodetele, toodete gruppidele, brändidele)
2. Kaupade müügivõimalused interneti kaudu (40 tundi, sh auditoorne töö 30 tundi ja iseseisev töö 10 tundi)
- E-äri ja e-kaubanduse reguleerivad seadused
- Kliendi valimine, kliendi teenindamine ja nõustamine. Ostupsühholoogia
- Hinnakujundamine
- Turg, toode ja turundus
- Toode reklaam ja müük
- Müügikampaaniate korraldamine
- Sotsiaalmeedia: Facebook, Instagram jne
- Google võimalused: Google’i otsimootor, Google Ads jne
- SEO (kodulehe optimeerimine otsimootoritele)
- E-maili turundus. Meiliturunduse põhitõdesid
- Muud turunduskanalid
ÕPPEKAVA: vt. E-poe loomine WordPress’iga ja kaupade müük interneti kaudu