3D-Modelleerimine

Õppekavarühm: Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs

Koolituse kogumaht on 80 akadeemilist tundi, millest 60 tundi on auditoorne töö ja 20 tundi iseseisev töö.

Koolituse maksumus: 

Grupiõpe (60 akad t) – 1600 eur.

Individuaalõpe (60 akad t) – 2100 eur. 

Individuaalõpe on mõeldud eelkõige inimestele, kelle töögraafik muutub sageli ja kellel grupiõppes ei ole seetõttu osaleda võimalik. Individuaalõppe puhul õppetöö toimub individuaaltunniplaani alusel ja koolitaja arvestab just konkreetse õppija taset, soove, vajadusi ja huvisid.

Õppekeel: vene keel.

Õppeaja kestus: vt. Koolituskalender

Toimumiskoht: Väike-Paala tn 2 (II korrus), Tallinn või veebis (Google Meet veebikeskkonnas reaalajas). 

Koolitajad:

Ivar Varm – Kõrgharidus (Arvutikolledž: Arvutigraafika); kogenud spetsialist (disain, veebidisain, reklaam, polügraafia, animatsioon, videotöötlus, projektijuht), õpetamiskogemus – 10 aastat.

Victor Ustich – Kõrgharidus, magistrikraad (Kaliningradi Tehnika Instituut: Automatiseerimise insener-elektromehaanik; International University of Social Sciences LEX: Supporting Microsoft Windows Core Technologies); kutseõpingud – informaatika, arvuti tarkvara, e-õpe; õpetamiskogemus – 20 aastat.

Eesmärk: Koolituse tulemusel modelleerib ja muudabõppija kolmemõõtmelisi objekte, lisab valgustust ja eriefekte, koostab stseene.

Õpiväljundid: koolituse lõpuks õppija 

  • orienteerub paketi liideses;
  • loob ja muudab 3d objekte;
  • kujundab keerulisi 3d stseene;
  • töötleb ja visualiseerib pilte standardses füüsikaliselt täpses renderdamise süsteemis ART.

Sihtgrupp: kunsti- ja disainitöötajad, sisekujundajad ja -arhitektid, kes töötavad arhitektuuribüroodes, ehitusfirmades, reklaamagentuurides, sisustuskaubamajades, televisioonis ja kelle täiend- ja ümberõpe avardab nende võimalusi tööturul.

Õppe alustamise tingimused: vajalik arvutikasutusoskus.

Õppesisu:

  • Üldteadmised, klassikalise ja uue kasutajaliidesega tutvumine
  • Töö põhimõtted: objektide loomine ja töötlemine, objektide parameetrid. Scene Explorer panel
  • Objektide ühendamine, modifikaatorid Bend, Taper, Stretch
  • Splainide loomine ja töötlemine. Modifikaatorid Extrude, Lathe, Bevel
  • Modifikaatorid Sweep, Bevel Profile
  • Compound Objects. Boolean toimingud. Loft-objektide loomine.
  • Arhitektuurilised objektid
  • Töö materjalide ja tekstuuride kaartidega
  • Visualiseerimissüsteemi ART põhiprintsiibid. Objektide materjalidega töötamise alused
  • MESH (POLY) modelleerimine: modifikaatorid Edit Mesh, Edit Poly
  • Edasijõudnud POLY modelleerimine
  • Füüsiliselt täpne visualiseerimismudel: füüsiliste kaamerate ja fotorealistlike valgusallikate loomine ja seadistamine, säritamise reguleerimine
  • Valgustuse seadistamine sisekujunduse visualiseerimiseks
  • Animatsioon: põhilised objektide ja materjalide animeerimise meetodid
  • Videomaterjali loomine

ÕPPEKAVA: vt. 3D-Modelleerimine

    Koolitusele registreerimine

    Kui Te soovite koolitusel osaleda, palume Teid täita registreerimisvormi.
    Koolitusele registreerunutele võtame ühendust e-posti või telefoni teel.
    Isikuandmeid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse seadusele §6.

    Õppekeel
    eestivene

    Ees- ja perekonnanimi (nõutav)

    Isikukood (soovitav)

    Telefon (nõutav)

    E-Post (nõutav)

    Muu info