Tähelepanu!

Vali koolitus targalt! 

Tööleht-küsitlus

Õppevideo


Koolis tegutsevad hommikused, päevased ja õhtused rühmad.


Helista või kirjuta ja küsi lisa!  


 

Vt. Koolituskalender

 














Kauba müük interneti kaudu                   (E-poe loomine)

Majandustegevusteate nr. 204278

Õppekavarühm: Hulgi- ja jaekaubandus 

Koolituse kogumaht on 130 akadeemilist tundi, millest 90 tundi on auditoorne töö ja 40 tundi iseseisev töö.

Koolituse maksumus (90 akad t): 2100 eur.

Õppeaja kestus: 2,5 nädalat - 2 kuud. 

Õppekeel: vene keel.

Koolitajad: 

Anton Garin - Kõrgharidus (Arvutikolledž: Programmeerija); Süsteemi ja arvutivõrgu administreerimine töötamiskogemus - 10 aastat; Java, C# õpetamise kogemus - 5 aastat.

Sergei GrigorjevKõrgharidus (Riia tsiviillennunduse inseneride instituut: Raadioinsener); süsteemi, arvutivõrgu ja kodulehekülje administreerimine töötamiskogemus - 20 aastat; õpetamise kogemus - 10 aastat.

Svetlana Moskvina - Kõrgharidus, magistrikraad (Moskva Riiklik Sotsiaalülikool: Ökonomist); Vanemraamatupidaja, tase 6, Täiskasvanute koolitaja, tase 5; õpetamiskogemus - 5 aastat.

Eesmärk: Koolituse tulemusel on õppija omandanud praktilised ja tehnilised oskused E-poe planeerimisel, selle loomiseks ning hilisemaks haldamiseks, kasutamiseks ja arendamiseks.

Õpiväljundid: koolituse lõpuks õppija

  • paigaldab ja seadistab oma e-poodi;
  • tunneb e-poe erinevaid võimalusi ja vastava tarkvara;
  • mõistab kliendi vajadusi ja tarbimisstiili;
  • kasutab erinevaid müügistrateegiaid ja -taktikaid;
  • teab tehnikaid oma e-poe reklaamimiseks ja turustamiseks.

Sihtgrupp: täiskasvanud inimesed, kellel on esmased ettekujutused e-poe loomisest; firmajuhid, turundusjuhid, e-poe omanikud, müügijuhid ja niisama asjahuvilised nende täiend- ja ümberõppe võimaluste avardamiseks.

Õppe alustamise tingimused: vajalik arvutikasutusoskus, interneti kasutusoskus.

Õppesisu:

I: Interneti kasutamine (10 akad t)

  • Arvutivõrgu mõiste. Interneti mõiste. Internetiühenduse võimalused
  • Interneti teenused (mail, WWW, ftp jt)

II. Klienditeenindus ja müügitöö korraldamine (30 akad t)

  • E-äri ja e-kaubanduse reguleerivad seadused
  • Toode
  • Hinnakujundamine
  • Turg
  • Turundus
  • Toode reklaam
  • Toode müük

III. Kaupade müügivõimalused interneti kaudu ja E-poe loomine (50 akad t)

  • Domeeninime valik ja esimesed sammud oma e-poe loomisel
  • Sisuhaldussüsteem (logimine, ülesehitus, e-poe haldus, adminkasutajad, grupid, erinevad keeled jpm)
  • E-poe disain
  • Avaleht
  • Moodulid: uudiste moodul, tagasiside moodul jt
  • Otsinguvorm
  • Tootekataloog
  • Toode pildid, nimetus, kirjeldus, hind ja tootekood
  • Tellimuse staatus
  • Ostukorv
  • Pangalingid (SEB Pank, Swedbank jt)
  • Arvete süsteem (tellimused ja e-arved, nii e-postile kui haldus)
  • Müügiaruanded
  • Uute toodete, sarnaste toodete, esilehe toodete moodulid
  • Kasutaja moodul (registreerimine, sisselogimine, arved jm)
  • Transpordi valikud
  • Valuuta valikud
  • Allahindluse rakendamise võimalused (kõigele, teatud toodetele, toodete gruppidele, brändidele)

ÕPPEKAVA: vt. Kauba müük interneti kaudu (E-poe loomine)

 

Registreerimine